اجرای سایبان برقی مغازه میرکاظمی توسط گروه سایبان شاهد

اجرای سایبان مغازه میرکاظمی ، بهترین گروه تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان مغازه سایبان برقی شاهد این پروژه را به اجرا رسانده اند و بهترین سایبان برقی مغازه را به خدمت این مشتری عزیز ارائه دادند.

شما را به دیدن عکس های مرتبط به پروژه و مطالب دیگری راجع به آن دعوت میکنم.

راجع به مزایای سایبان برقی مغازه میدانید ؟

استفاده از این نوع سایبان بسیار آسان است و از نظر سهولت در استفاده برتری زیادی نسبت به سایبان دستی قدیمی دارد. در سایبان مغازه از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است. در این مورد میتوان به استفاده از یراق آلات مستحکم اشاره کرد که مزیت مهمی مختص به سایبانها به حساب می آید.

در این محصول از موتور های خارجی و به خصوص موتور های اروپایی با کیفیت و توان و قدرت بالا استفاده شده است. در زیر سایبان به سادگی میتوان از سیستمهای گرمایشی و سرمایشی استفاده کرد. سایبان برقی امکان نصب سیستم نور پردازی را به شما میدهد که به این وسیله میتوانید روشنایی محیط را افزایش دهید و حتی زیبایی محیط زیر سایبان را افزایش دهید. این محصول را میتوان در هر طرح و رنگی که سلیقه مشتری بخواهد چاپ کرد و به اجرا در آورد.

سایبان را میتوان روی سقف یا روی آویز یا حتی روی هر دوی آنها اجرا کرد و در این زمینه کاملا به سلیقه مشتری وابسته است (اجباری در نوع استفاده ندارد) از دیگر مزیتهای این نوع سایبان برقی این است که چند سایبان را میتوان با استفاده از یک ریموت کنترل، کنترل کرد و شیب و طول بازشوندگی آن ا را به سادگی تغییر داد.

ریموت کنترل سایبان برقی برد بالایی دارد و شما میتوانید حتا از فاصله سی متری با استفاده از ریموت کنترل سایبان برقی را کنترل کنید. این محصول به همه سیستمهای اتوماسیون ساختمانی متصل میشود. مانند سیستم بی ام اس BMS و …در این نوع سایبان شما امکان نصب سنسور های مختلف را دارید. سنسور هایی از جمله سنسور نور، سنسور باران، سنسور باد، سنسور برف و… سایبان برقی نیازی به محل اضافی در زمان بسته شدن ندارد و فضایی را اشغال نمیکند.

 

اجرای سایبان مغازه

معرفی انواع سایبان برقی و سایبان ثابت

سایبان های ثابت شامل موارد زیر می شود :

سایبان گلخانه ای : از بازوهای به هم پیوسته تشکیل شده که پانل های پلاستیکی به عنوان پوشش آن قرار می گیرند و بیشتر جنبه حفاظت در مقابل باران و برف دارد تا نور خورشید.

سایبان بادبانی : هر بادبان را یک نوار پارچه ای خاص ایجاد می نماید که مقاومت مناسبی در برابر  فشار دارد. هر بادبان به پست های فولادی متصل و مجکم می شود ، به طوری که بتواند در مقابل بادهای شدید نیز حداکثر استحکام را داشته باشد.

سایبان پاویلیون : مشابه سایبان های دیگر است با این تقاوت که بازوهای سایبان تشکیل دایره داده و سازه در نهایت به یک خیمه تبدیل می گردد.

سایبان برقی ها شامل موارد زیر می شود :

سایبان برقی پارکینگ : این سایبان ها برای ایجاد سایه روی خودروی شماست که با کمک یک ریموت میتوانید به راحتی آن را باز و بسته کنید و از سایه ی آن در صورت نیاز داشتن بهره مند شوید.

سایبان برقی مغازه : که این سایبان برقی برای سایر مغازه ها به کار برده می شود به دلیل برقی بودن آن بسیار پر کاربرد است و بیشتر مغازه داران از این سایبان برقی استفاده می کنند.

سایبان برقی کشویی : این سایبان ها به صورت کشویی باز و بسته می شود ضمن محافظت در مقابل نو شدید آفتاب ، امکان استفاده از آسمان پر ستاره را نیز ایجاد می کند.

سایبان چتری هم جزء سایبان های متحرک است که این نوع سایبان فضای کمتری را اشغال می کند و مانند چتر باز و بسته می شود طرح های متنوع و زیبایی دارد و حس کنار ساحل دریا بودن از ویژگی های این نوع سایبان است .

شاید سوال در ذهن شما پیش بیاید که این سایبان ثابت است چگونه به آن متحرک می گوییم؟ این سایبان به دلیل اینکه قابل حمل و جابه جایی است به آن سایبان متحرک میگوییم چون میتوانید به راحتی آن را در هر جایی که خواستید نصب کنید.

سفارش سایبان برقی و سایبان مغازه از سایبان شاهد

برای سفارش سایبان برقی و سایبان مغازه با کیفیت میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان شاهد در ارتباط باشید.

سایبان برقی شاهد با ارائه بهترین محصولات و تمرکز بر روی تولید بهترین سایبان برقی با بهترین نوع آلومینیوم آلیاژ سنگین و کیفیت بالا و ارائه خدمات کارساز به مشتریان از همان ابتدای راه موجب افزایش خوشنودی مشتریان شده است. نوآوری و خلاقیت مستمر و خدمات پشتیبانی به عنوان شاخصی برای کارکنان و مدیران شرکت سایبان برقی شاهد بوده است.

پس برای سفارش سایبان برقی در مدل ها مختلف میتوانید روی دکمه ی زیر کلیک کرده تا به طور مستقیم پروژه ی مورد نظرتان را در اختیار کارشناسان سایبان برقی شاهد قرار دهید .

 

اجرای سایبان مغازه

سایبان برقی شما نیاز به شستشو و تعمیر دارد ؟

اگر سایبان برقی ، سایبان مغازه ی شما بر حسب اتفاق دچار خرابی شده است نیاز به تعمیر سایبان برقی داشته باشد و نمیدانید با چه شرکتی تماس بگیرید کافیست با سایبان برقی شاهد در زمینه ی تعمیرات سایبان فرقی هم نمیکند که سایبان شما در چه مدل و چه تعمیری احتیاج داشته باشد سایبان شاهد دارای نیروهای کاربلد و متخصصی است که کارشان را به صورت تخصصی انجام میدهند.

اگر هم سایبان مغازه ی شما کثیف شده است و برند و تبلیغات شما دیگر معلوم نیست پس بدون اینکه سایبان مغازه  اتان را تعویض کنید آن را تمیز کنید در زمینه ی شستشوی سایبان برقی هم میتوانید با سایبان شاهد در ارتباط باشید تا نیروی متخصص سایبان شاهد با دستگاه های پیشرفته ای که دارد سایبان مغازه و یا سایبان برقی شما را مثل روز اول به شما تحویل دهد.